Wednesday, March 24, 2010

Laman Kadayan Universe Ver 2.0

This is actually an old Kadayan Universe mirror. It was created sometime in September, 2008 as a temporary measurement for the worst downtime in our history as the web host unable to coup with heavy traffic flows to our site. 

A sudden traffic increase at the time mainly was due to huge public interest to keep themselves abreast with the latest political development. There was a visible political uncertainty as Malaysia's opposition front launched ambitious campaign, but unsuccessful, to wrest the power from the present government. 
(Also available in Bahasa Melayu)

This blog has been idle ever since.

But with the latest development with Blogspot, we decided to revive it. 

Though unpleasant, we also decided to remain with Blogspot at the time being, so please bookmark and visit this blog for all kadayan universe future updates.

Laman ini sebenarnya merupakan laman mirror lama kadayan. Ia dibuat sekitar bulan September, 2008 bagi menampung masalah sambungan yang paling teruk dalam sejarah kami apabila server tidak menampung capaian yang besar ke blog kami.

Peningkatan capaian trafik ini terutamanya berpunca dari ketidak pastian politik pada masa itu apabila barisan pembangkang Malaysia telah melancarkan kempen yang bercita-cita tinggi tetapi tidak berjaya, iaitu cubaan menggulingkan kerajaan sekarang.

Selepas itu blog ini terbiar begitu saja.

Namun, mengambilkira perkembangan terbaru dengan Blogspot, kami memutuskan untuk memulihkannya.

Walaupun tidak menyenangkan, kami juga memutuskan untuk terus bersama-sama Blogspot pada masa ini, jadi sila bookmark dan lawati blog ini untuk semua kemaskini terbaru dari Kadayan Universe pada masa yang akan datang.

No comments:

Post a Comment