Thursday, April 10, 2008

Video mengundi di Sipitang

Written by Arimi Sidek

Saya mengundi di kampung sendiri. Memang tidak pernah berubah sejak mula-mula didaftarkan sebagai pengundi. Pada hari berkenaan, saya menunaikan tanggungjawab kepada negara agak lewat, lebih kurang pukul 10 pagi bersama-sama dengan ibu serta kakak saya.

*************************************
How to watch youtube [and other online] videos efficiently?
Online streaming depends on buffer - it collects data packets bit by bit from the host server. Your youtube tend to lags and delays and you feel that watching online video is less interesting.

But you can watch them smoothly by doing this.

First launch your browser. Click 'play' button on youtube video panel, and let the video plays until finish uninterrupted, while you do other things.
Then choose REPLAY
*************************************




Dari jauh lagi kelihatan saudara mara, ipar duai dan sahabat handai berbondong-bondong ke pusat pengundian. Tidak hairan saya mengenali begitu ramai pengundi yang datang, ini kan kampung saya sendiri.

Rasanya peraturan-peraturan pilihanraya bukan sesuatu yang difahami sangat, diperhatikan sangat. Bagaimanapun inilah tempat tumpah darah saya.

Saya sempat merakamkan gelagat para pengundi pada hari berkenaan. Para pembaca bolehlah melihat video berkenaan di bawah ini

Baca cerita penuh dari sumber asal

No comments:

Post a Comment